אינדיאנה מאשימה שופטים במקום את עצמה /בול: ג'ורג' חטף 25G / מנחם לס

 "They won this game at the free throw line. They really just were able to get to the line more than we were, but I thought we outplayed them tonight."

כשאתה מפסיד משחק שכמעט לכל צופה מהצד נראה יותר משחק של 20-25 נק' הפרש לזכות מיאמי, ואתה אומר "WE OUTPLAYED THEM TONIGHT" זה מראה על או חוסר הבנה ורגש, או תרוץ עלוב של לוזר, שהיה כוכב משך רוב החלק הראשון של העונה, ומשתין במכנסיים עתה בפלייאוף, כשהכסף על השולחן.  הוא היה הרי צריך ואמור להיות הכוח המנטרל את לברון.

כוח מנטרל מיי אס!

זהו המשחק השני ברציפות שג'ורג' מאשים את השופטים. אחרי המשחק השלישי הוא אמר,

' "I spent most of my night on the bench in foul trouble. It's hard to make a couple of shots and then get sent to  the bench, especially when … I won't get into it. It's tough when the referees make you sit instead of play"

הסיבה היחידה שלא נענש על אמירתו היא שהוא אמר את האמת: בגלל 3 פאולים די מהירים הוא נאלץ לשבת על הספסל כבר בחצי הראשון, כשהוא ניזהר לא לומר שהשופטים פישלו עם כמה שריקות. אבל אפילו K-700 מבין את הכוונה. הוא לא צריך את השכל שלי כדי להבין.

הוא הוסיף אמש: "איך זה שלהם היו 34 זריקות ולנו 17?

"I mean, you can't tell me we don't attack the basket as much as they attack the basket. You can't tell me we're not aggressive. ," George said.

ואז בא המשפט שלדעתי יעלה לו $25,000:

 "Maybe this was just home cooking," he said.

הוא ממשיך וזה נעשה גרוע וגרוע, יותר ויותר:

George had more: "(It's) just demoralizing when a game is lopsided," he said. "I mean, I'm sorry to say, but that was the case, again. How rare is it we shoot 50%, turn the ball over around 13 or so times, outrebound a team and lose a ball game? This one? I thought we did a great job. I just thought we did a great job. We rallied at the end to try to make a push. But, again, they made 30 free throws, and that put them over the edge."

כשלברון נתבקש להגיב, הוא אמר מה שאני כבר אמרתי למעלה:

"We did only have five turnovers, seven steals and 20 points off their turnovers," James said.

אילו ג'ורג' יסתכל על הוידיאו כפי שאני הסתכלתי שוב, הבוקר, אולי גם הוא היה רואה שחקני פייסרס תמיד חצי שנייה מאחרים לסגור את הקו; מרשים לשחקני ההיט (ובמיוחד לברון) יותר מדי זריקות חופשיות בצבע; לא מחליפים אנשים בהגנה, ומוותרים במלחמה על כדורים שהיו 50-50.

הפייסרס בבעייה רצינית. הם מפשלים על הפארקט ומחוצה לו. רוי היברט קולע "אפס". לאנס סטפנסון – אני בטוח שהחכם באדם הוא לא – אומר שלברון מדבר 'טראש', וזה עבורו – עבור סטפנסון הנאור – "SIGN OF WEAKNESS".

לברון ענה לו עם 32 נק', 10 ריב' ו-5 אס', אבל ללא מילה אחת קונטרה על מה שסטפנסון אמר לפני המשחק.

מה מנסים פול ג'ורג' ולאנס סטפנסון לעשות? לשחק "MIND GAMES" נגד מיאמי היט?

הם מצאו להם קבוצה לעשות זאת.

בוסטון סלטיקס עם טראש טוקרס הרבה יותר נאורים כקווין גארנט ופול פירס ניסתה זאת נגד מיאמי ונפלה על הראש. אז היורמים מאינדיאנה מצפים להיכנס לראש של לברון או דוויין? WHO ARE THEY KIDDING?

אני – אם אני לארי בירד – הייתי אוסף אותם ומכריח אותם לסתום את הפה. אף לא מילה אחת. רק לשנס מתניים ולנצח מחר. מאומה לא ניגמר אם כי קבוצה שמובילה 1-3 מנצחת את הסידרה 94% מהפעמים.

לארי בירד צריך לומר להם לסתום את הפה ולהתחיל לשמור יותר טוב, לאבד פחות כדורים, ולרוי היברט לקחת את ה-2.18 ולשים 20 נקודות או שהוא צריך לחפש מקום עבודה חדש. אני הייתי מעליב את היברט ועושה ממנו נמלה. הייתי פוגע בגבריותו. הייתי אומר לו שהוא פחדן. שהוא נמושה. מישהו צריך להכות בפייסרס בתחת.

לי נראה שפרנק פוגל איננו האדם לכך. הוא יורם בדיוק כמוהם!

 

Game 4 in Miami: Heat 102, Pacers 90 -- Miami forward LeBron James (6) drives to the bucket between a trio of Indiana defenders during the second half.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
26 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתי
איתי
27/05/2014 20:10:14

פרנק ווגל נכשל בענק
אין בכלל ניצול של הגובה של אינדי
אין פוסט אפס בתוך הצבע אלא ממש רחוק
איו יצירתיות אולי להתחיל עם המחליפים ולעלות עם סטפנסון והיברט מהספסל. אין שום תגובה מהצד שלו….
אין תרגילים מאאוט אין אזורית לעזאזל מיאמי חותכת את ההגנה של אינדי כמו ח אה רכה באמצע אוגוסט. ..

השופטים אכלו את הפייסרס במשחק הזה אני מסכים אבל לא הגיע להם לנצח והבעיה הכי גדולה שלהם היא שהם מאמינים שאין אצלם בעיה אלא רק אצל השופטים….

mike
mike
27/05/2014 20:14:03
Reply to  איתי

בדיוק סיימתי לראות את המשחק בשידור חוזר, ואמרתי לחבר שלי את כל מה שאמרת!!

איתי
איתי
27/05/2014 20:15:34

🙂

נתן
נתן
27/05/2014 20:50:58

אם אתה מפסיד והמנהיג של הקבוצה מאשים את השופטים, זה מראה עד כמה ההתפרקות גדולה, מזה הם לא יכולים להיבנות. אם היו אומרים שהם עצמם לא קיבלו שריקות שמגיעות להם, ניחא. אבל לבכות על זה שההיט זורקים יותר מידי מהקו לא יעזור

צביקה
צביקה
27/05/2014 21:02:44

לא שלא הבנו את זה קודם, אבל השטויות האלו אומרים שהם גמרו את הסדרה. הם לא ינצחו יותר לדעתי אפילו לא משחק אחד.

איתי
איתי
27/05/2014 21:11:40

מנחם תראה שוב את המשחק
הדאבל אפ על ווטסון היה פאול
לברון עשה צעדים ולא שרקו…
היתה עברה על סטפנסון ולא תוקף שלו במהלך שהוריד ל 9 הפרש
ובכלל המגע שאיפשרו למיאמי בהגנה לא אפשרו אותו בצד של אחנדיאנה וזה יצר תסכול.

שוב , כתבתי כבר בעבר שאם רוצים להדיח אלופה מכהנת צריך להיות מוכנים לנצח את כולם גם את הקהל השופטים והתקשורת. הפייסרס בקושי מסתדרים עם מסיבת עיתונאים. …

p
p
28/05/2014 4:04:41
Reply to  איתי

הדאבל על ווטסון היה פאול.
השריקה לפאול של סטיבנסון נשרקית הרבה פעמים וגם הייתה שריקה דומה נגד וייד במחצית הראשונה.
היה פאול של סקולה על בוש כשהטביע עליו שלא נשרק
היה פאול של ג'ורג' על לברון במתפרצת שלא נשרק.
לא היה משחק חד צדדי מבחינת שיפוט, היה משחק חד צדדי מבחינת רמת משחק, רצון ואימון.
בגלל זה אינדיאנה הפסידה.

אבי
אבי
27/05/2014 21:33:22

זה ברור שהשיפוט נוטה לכיון מיאמי ד"ר אתה לא יכול להגיד שלא זה עצימת עיניים ושהשופטים מכוונים את המשחק אז צפוי שאינדיאנה תאבד כדורים תחפף בהגנה ותוריד הילוך זה שובר מנטלית נקודה אם המשחק היה נשפט בצורה יותר הוגנת מי יודע מה היה קורה זה היה נטו מלחמה של 10 שחקנים על משטח עץ שנלחמים על הזכות להיקרא אלופים אמיתיים וזה משחק שהייתי רוצה לראות

אבי.
אבי.
27/05/2014 21:49:30

דיברנו העונה על שופטים די והותר. למרות שאני בעד אינדי לא ראיתי במהלך המשחק שום דבר חריג לצד מסוים. נכון שעל השריקה לתוקף לסטיבנסון התבאסתי, אבל שריקה לפה שריקה לשם קורה.
לא ראיתי סיבה מוצדקת לטענות של ג'ורג'.

מאוד מסכים עם הנאמר למעלה – אם אינדי התחילו לבכות על שופטים, אין להם מספיק אומץ להילחם גם מולם ולנצח למרות שיפוט עוין לדעת אינדי.
ואולי PG היה צריך לפרוק קצת לקראת מחר…

ועדיין – בעיני צריך לקרות דבר חריג מאוד ע"מ שאינדי ינצחו משחק 5, ועוד הרבה יותר חריג להמשך הסדרה..

Yinon
Yinon
27/05/2014 22:18:11

He has to play with Scola much more. Perhaps instead of Hibbert

Reignman
Reignman
27/05/2014 22:24:54

בוכים ויורים. זה שלברון בוכה לשופטים (ולעיתים עליהם) הפך לעניין שבשגרה. עכשיו גם הפייסרס בוכים על השיפוט?
צריך להפוך את המזרח לליגת המשנה.

שעייה
שעייה
28/05/2014 1:05:01
Reply to  Reignman

100%

אוהד מיאמי מהפעם הראשונה שראיתי את הביג3 משחקים ביחד
אוהד מיאמי מהפעם הראשונה שראיתי את הביג3 משחקים ביחד
27/05/2014 22:35:52

חייב להביא את זה גם פה למי שפיספס
נתחיל עם הנתון המרכזי של הערב: אחרי עוד תצוגה נפלאה של 32 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, לברון ג'יימס חלף על פני מייקל ג'ורדן בדרך למספר הכי גבוה של משחקי פלייאוף עם לפחות 25 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. לקינג ג'יימס יש כעת 74 משחקים כאלה ברזומה, אחד יותר מהוד אווירותו ו-21 יותר מלארי בירד, שממוקם שלישי.

* בין אם העונה של מיאמי תסתיים באליפות ובין אם לאו, כבר אפשר לקרוא לזה בפה מלא שושלת. ההיט רחוקים ניצחון בודד מכניסה למועדון אקסקלוסיבי של קבוצות שהגיעו לגמר ה-NBA ארבע עונות רצוף. רק הסלטיקס והלייקרס עשו זאת קודם לכן.

* בשלושת המשחקים האחרונים, מיאמי מובילה על הפייסרס בסך הכל ב-41 נקודות בזמן שרוי היברט נמצא על המגרש.

* כריס בוש, גיבור נוסף של מיאמי הלילה, קלע 25 נקודות – המספר הגבוה ביותר שלו מתחילת הפלייאוף.
קרדיט לוואלה ספורט, זה משם.
פעם גם פה היה מעניין..

איש הערפל
איש הערפל
28/05/2014 0:37:29

הנה התחלנו עם עוד כל מיני סטטיסטיקות מגוחכות שלא אומרות כלום על השחקן עצמו, בכלל מה זה הקטע הזה של "לפחות X נקודות" מי קבע שדווקא לפחות 25? למה לא לפחות 60.2 או לחילופין 13.6? הוא יכול לחלוף על ג'ורדן בעוד עשרות סטטיסטיקות שמעניינות רק אותו ואוהדי מיאמי אבל הדבר האמיתי הוא אף פעם לא יהיה.
4 גמרים רצוף? אולי חשוב להזכיר את הדרך לגמר?

שעייה
שעייה
28/05/2014 3:11:35

תאביט היחיד שהפליץ על הספסל בארבע משחקים רצופים. אודן היחיד שהוחתם כדי לנטרל את היברט ועשה זאת ב 4 משחקים רצופים מבלי לשחק.

Dov
Dov
27/05/2014 22:54:17

Walla sport took it word for word from ESPN

Why won't you leave Hoops here and move to Walla?

שעייה
שעייה
28/05/2014 1:11:55

קודם כל, אינדיאנה קבוצה פח. לא הגיע לה לנצח אתמול.
כבר אמרתי שהיא הייתה חולמת על אמביד לו הייתה במערב.

אבל צריך להיות עיוור כמו מנחם כדי לא לראות את בעיית השיפוט. שורקים לפי שמות. אין חדירה של לברון או וויד שלא מקבלת שריקה אוטומטית. לברון מרביץ בהגנה ללא מענה. התסכול הגדול של פול נגרם כנראה מהתוקף לסטיבנסון שהייתה שריקה משנה מומנטום. לא זוכר עוד שריקה כזאת הזויה בשנים האחרונות.

בקיצור השיפוט בנבא הוא קרקס, בדיוק כמו הטורי אוהד שרוף של מנחם על מיאמי או שונא שרוף על הלייקרס

צ'ונסי
צ'ונסי
28/05/2014 1:15:32
Reply to  שעייה

שעייה, אתה רואה כאן משהו מוזר בחדירה הזאת של לברון לסל?

*אני ישר שמתי לב. זה צועק

http://youtu.be/LSy7xcgh1tA

שעייה
שעייה
28/05/2014 1:29:25
Reply to  צ'ונסי

אתה מתכוון לצעדים לפני היציאה, לשלושה צעדים בסיומת או לשריקה שהגיע רק אחרי שהבטיחו את הנקודות?
אלה דברים רגילים שמותרים ללברון.
אנא האר את עיני אם יש משהו אחר.

צ'ונסי
צ'ונסי
28/05/2014 2:15:38
Reply to  שעייה

בדיוק זה שעייה. הצעדים. אותי זה מרגיז שלא שורקים על הדברים האלה, ואני רואה את זה אצלו המון. כמעט בכל חדירה שלו לסל הוא עושה צעדים. ואפילו לא צריך ריפליי בשביל לראות את זה, זה כל כך ברור. אז או שישרקו, או ישינו את החוק ל 3 צעדים. אני מניח ששחקנים אחרים ישמחו גם להשתמש בחוק החדש הזה שיצרו בשבילו.

ואין לי שום דבר נגדו. אבל בחיים שלי לא ראיתי אולסטאר שעושה כל כך הרבה צעדים במשחק.

מוש השור
מוש השור
28/05/2014 3:22:10
Reply to  צ'ונסי

לא נמאס כבר מכל ההתבכינויות על השופטים? זה פשוט נהיה מגוחך כל הסיפור הזה, תמיד עשו עושים ויעשו הנחות לסטארים.. ודרך אגב אני לא ראיתי במהלך הזה שום צעדים

ב
ב
28/05/2014 4:06:49
Reply to  צ'ונסי

טוב די, הגזמתם!
לשעייה צ'ונסי וכל שאר אלה שבוכים על השיפוט אני מזמין אותכם להסתכל על 5 המהלכים של הלילה:
https://www.youtube.com/watch?v=EesGzzhNL0A
ספצית על מקום רביעי ושני.
במקום הרביעי סקולה עושה פאול ברור על בוש (קל לראות את זה בהילוך האיטי השני)
במקום השני פול ג'ורג' עושה פאול ברור על לברון.
תוסיפו לזה את הקליר פאת' הברור שסטיבנסון עשה על קול והנה קיבלתם עוד 4 זריקות שמיאמי לא קיבלה.
מה זה אומר? שקיפחו את מיאמי? שהשופטים בעד אינדיאנה?
היו טעויות לפה ולשם, אינדיאנה ואתם יכולים לבכות עד מחר אבל העובדה היא שאינדיאנה שמרה לא טוב ועשתה הרבה פאולים (רובם טיפשיים כמו של ג'ורג' היל בדאנק של לברון).
אינדיאנה יכולה לבוא בטענות רק לעצמה!

שעייה
שעייה
28/05/2014 4:00:50

מוש השור, אתה מאכזב. חבל שאתה לא יכול לראות את הצעדים במהלך שבסרטון

גיא
גיא
28/05/2014 4:15:23

תבדוק את חוקי הצעדים ב-NBA לפני שאתה מתלונן. לא נהיו צעדים.

יפת
יפת
28/05/2014 4:57:29

לא מבין למה תלונות על שיפוט הן לא לגיטימיות.
לא מדבר על הצורה הבכיינית של ג'ורג', אבל ביקורת היא דבר נורמאלי.

איתי
איתי
28/05/2014 8:09:28

צונסי פעם שחקת כדורסל או שאתה רק רואה משחקים?? לא היו צעדים

סגירת תפריט
26
0
Would love your thoughts, please comment.x